Sidor

tisdag, september 16, 2014

Kort från oss

Ville bara skriva ett kort inlägg eftersom det var länge sedan nu. Jag och Lifri tränar på som vanligt, vi börjar komma upp i form och det går nog lite bättre än det gjort på hela sommaren så det är skönt. Kondisen är bättre och även styrkan, han orkar bära sig. Jag har konstigt nog lyckats vara superkoncentrerad på sistone vilket gjort att jag ridit bättre.
Anledningen till att jag inte bloggar är helt enkelt att det är extremt mycket i skolan och när jag färdig där och i stallet så finns helt enkelt inte mycket energi kvar, tyvärr. Första tentan är på nästa torsdag så jag hoppas att det lättar lite efter det.
Jag bestämde mig förresten för att inte tävla på Dis höstlätta, dels pga tidsbrist och dels pga att det var ganska dyrt att vara med. Istället ställer jag upp som funktionär och kommer få vara veterinärassistent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar