Sidor

fredag, maj 19, 2017

Varmt idag

Idag har det varit över 25°. Häromdagen hade jag vinterjacka på mig. Sommaren kom plötsligt. Hästarna har ännu inte fällt all vinterpäls så de är förstås jättevarma.

Bloggandet har som vanligt varit sporadiskt, tidsbrist är orsaken. Jag har skrivit klart examensarbetet och haft mer tid till att rida på sistone men tiden har inte riktigt räckt till att blogga också.

Det har flyttat in en ny häst, ett sto, i början på maj och en stallkamrat har flyttat. Lifri har fått sina tänder kollade och de såg väldigt fina ut. Jag som trodde att jag skulle få skäll för att jag inte har ridit med rakt bett tillräckligt ofta men jag har tydligen gjort bra ifrån mig.
Malin har varit på besök och ridit Skuggi i några dagar.
Jag planerar för fullt inför Island och förbereder mig inför examen och jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar