Sidor

fredag, maj 27, 2011

Mycket (som vanligt)

Nu har jag varit helt värdelös på att blogga men livet rullar på i expressfart känns det som. Har hållit på att blogga en gång sen sist men råkade radera allt jag skrivit och orkade inte göra om.
Jag har dock ridit och fixat som vanligt. Jobbat och slitit. På jobbet har vi haft en streptokockinfektion, en del hästar har hostat och snorat. Ganska smittsamt men det räcker om man byter kläder och tvättar händerna innan man åker till nästa stall. Kan säga att jag är glad över att jag aldrig har mina jobbarkläder i något annat stall.
Jag har fått lägenheten uthyrd över sommaren så jag behöver inte betala hyran själv medan jag är på Island. Vulkanen verkar ha lugnat sig så jag oroar mig inte för att inte kunna flyga den 12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar