Sidor

måndag, oktober 28, 2013

Promenad

Idag blev det promenad i regnet. Lifri har stått båda dagarna i helgen och då vill jag inte rida, han blir så laddad. Han har överlag varit väldigt knepig på sistone och jag har backat några steg i träningen. Dels för att jag vill kolla upp att han är helt okej och dels för att fundera över hur jag ska hantera utmaningarna på bästa sätt. Förutom att han varit väldigt opålitlig i ridningen så har han bestämt sig för att han inte alltid vill följa med de andra tjejerna i stallet in på kvällen. Det har hänt att jag behövt åka dit och hämta in honom själv. Så just nu är han lite besvärlig.
Men på onsdag ska han få massage, jag vill mest kolla igenom om han har ont någonstans för att sedan kolla upp eventuella problem på klinik. Sedan håller jag på att leta tandläkare också men det är ju inte så lätt. Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar