Sidor

fredag, december 05, 2014

Försäkring

Det där med försäkring är ju inte jättelätt. Håller på och försöker försäkra Skuggi men det är inte så lätt som det låter. Jag vill helst ha både veterinärvård och livförsäkring. Eftersom han nyligen är importerad stöter jag på patrull. På Folksam vill de ha en full veterinärbesiktning för att han ska få en livförsäkring. Eftersom veterinären tyckte att det var onödigt så ringde jag Agria. De vill ha en full besiktning för att teckna veterinärvårdsförsäkring men behöver det inte för liv. Sveland har inte öppnat än så jag har inte kunnat fråga dem ännu.
Vad gör man nu?

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hoppas att du ringde till oss på Sveland Djurförsäkringar igen efter kl 09. Vi har öppet till kl 17:00 idag här på kontoret, men om du vill ringa någon på kvällstid så är du välkommen att ringa någon av våra ombud, som du hittar på www.sveland.se. Vårt telefonnummer är 0451-383000

    MVH
    Ulrika Andersson
    Sveland Djurförsäkringar

    SvaraRadera