Sidor

söndag, november 30, 2014

Första advent

Skuggi har ju varit lite rastlös på sistone så i torsdags var både jag och Mike ute och promenerade med våra hästar. Skuggi har ju inte varit ifrån stallet tidigare men han verkade inte bry sig det minsta om att det var nya omgivningar. Så himla cool.
Idag och i fredags longerade jag och det har nog aldrig hänt honom förut. Han fattar noll men idag förstod han lite snabbare att han skulle gå ifrån mig i alla fall. Någon vidare fart är det då inte på honom. Till min förvåning har han töltat istället för att trava.

Lifri har också longerats men han kan knappt trava i höger varv så något är inte okej med honom, idag såg det bättre ut men allt är inte som det ska. Han har också fått ett litet sår vid ena ögat men det verkar det inte vara någon fara med.

Annars så firar jag första advent med att råplugga anatomi, baka och ha morgonstall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar