Sidor

tisdag, november 25, 2014

Tisdag

Skuggi verkar anpassa sig väldigt bra och han verkar trivas. Han verkar också vara redo för att börja jobba lite, betydligt tidigare än vad jag tänkt mig. Så idag blev det lite markarbete, 10 minuter flytta lite hit och dit.
När jag tog ut Lifri idag så stod de tillsammans och Skuggi kom fram till mig medan Lifri gick iväg. När jag gick efter Lifri så följde Skuggi med och när jag fångat Lifri så försökte Skuggi smita med ut genom grinden.
Lifri longerade jag och då stod Skuggi bredvid, i hagen och tittade på hela tiden. Lifri travade på jättefint, tycker att han har jobbat så hårt på sistone att han behövde lite longering bara. Särskilt som han nu knappt travar när jag rider.

De gör mig glad mina två hästar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar