Sidor

måndag, april 25, 2016

Filmning

Filmade mig själv när jag red idag. Blev väl inte jättespännande men tänker att jag ska göra det ibland. Då kan jag koppla ihop hur det känns med hur det ser ut. Vad gör man inte när man inte har spegel.
Lifri ser bättre ut än på senaste tävlingen i alla fall och när han börjar kännas bra så börjar han närma sig att gå i form. Annars så är han hög i formen och lite lång.
Provade även att rida en del av passet med viktboots, 200 g. Har haft mina funderingar på om jag ska ha vikt på tävlingen i helgen eller inte. Svaret blir nej. 200 g är de jag har och de är i vilket fall för tunga. Jag får inte ihop honom, han blir längre och aktionen blir mindre. Skönt att ha provat i alla fall.
Annars så känns han mycket bättre än inför förra tävlingen så chansen är god att vi kommer att göra bättre ifrån oss. Fast å andra sidan är detta utomhus och ridhus passar oss sååå mycket bättre så det kan gå på ett ut. Vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar