Sidor

tisdag, december 14, 2010

Sjuk

Ja jag har varit sjuk och borta från jobbet i några dagar. Nu när jag kom tillbaka så berättade en av hästägarna att hennes häst varit jätteupprörd de dagar jag har varit borta. Hon undrade vad som hänt och när hon fick höra att jag var sjuk så förstod hon varför hästen var så upprörd, han saknade mig! Han fäster sig tydligen väldigt vid de han tycker om och gillade inte att jag inte var där och tog hand om honom. Ja jag säger då det, vet inte vad jag ska tro. Vet inte om det är hästen eller ägaren som saknat mig men det känns skönt att vara så omtyckt!

Annars så har jag drabbats av julstressen på riktigt. Men efter att ha varit tillbaka på jobbet i två dagar nu så börjar det rinna av mig lite. Att pyssla med hästarna ger mig en inre frid och ett lugn som driver bort vilken stress som helst. Snacka om att jag har rätt jobb, äntligen.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du hittat rätt jobb :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du kommit rätt! :D Skulle vilja kunna säga det samma men... nää känner ingen inre frid här på jobbet ;)

    SvaraRadera