Sidor

torsdag, juli 14, 2011

Ledig tid

Nu är Louise på väg hem och jag passar på att vila upp mig. Naturligtvis har det varit full fart när hon har varit här även om jag inte jobbat så mycket. Jag känner att jag hunnit visa henne en hel del, tycker att hon har sett det viktigaste. Igår var vi i Húsavík och tittade på valar, vi hade turen att få se en blåval. Vi var också förbi Saltvík så att jag fick visa hur det är där. Det har verkligen varit roligt att få visa henne ”mitt andra hem”.

Jag mår bättre nu, rösten är tillbaka men jag snorar och hostar så jag tänker försöka ta vara på den här veckan och vila upp mig. Får se hur länge det håller… Det är alltid svårt att hålla sig ifrån hästarna.

Annars så har jag varit på Island i mer än en månad nu så det börjar väl bli dags att fundera på vad jag ska göra i höst. Vet faktiskt inte riktigt vad jag vill. Men jag har i alla fall lovat att åka till Alvargården och hälsa på, träffade dem på Landsmót.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar