Sidor

onsdag, januari 01, 2014

2014

Om första dagen  på året är en fingervisning om hur resten av året kommer bli så bådar det inte gott.
Lifri är tunn och sönderstressad efter nyår och dåligt foder, äter dåligt och behöver gödas upp. Det känns oerhört trist att inte kunna rida träna som jag vill på grund av en sådan skitsak. Särskilt nu när det börjar gå så bra.

Men vi har ju Hinni-kursen i slutet av mars att se fram emot. Och så hoppas jag återigen att det ska bli möjligt för oss att tävla lite.
Jag tänker också försöka spara så att jag kan åka till Island och hälsa på Skuggi.
Sedan kommer vi behöva byta stall till hösten då vårt nuvarande rivs och det kommer bli för dyrt att stå i det nybyggda stallet.

Annars hoppas jag att pojkvännen lär sig rida bra nog så att vi kan rida ut tillsammans och att mina hästar håller sig friska och skadefria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar