Sidor

onsdag, april 23, 2014

Min medhjälpare

Idag har Malin longerat Lifri igen, hon ska ju hjälpa till att ta hand om honom när jag är bortrest. De var jätteduktiga båda två. Det såg lugnt och fint ut. Lifri lyssnade på Malin och Malin löste de problem som uppstod genom att vara lugn, bestämd och envis. Precis så man ska. Lifri kan ju hetsa till situationerna och ibland är det svårt att inte dras med men det verkade inte vara några problem. Lifri verkade avslappnad, travade fin och Malin sa att han inte hängde henne i armen som han gjort tidigare gånger. Så det där går nog bra. Min förhoppning är att hon ska vilja ta hand om honom ibland även efter min semester så ska jag försöka fokusera lite mer på hus och flytt. Malin är duktig, hon är lugn och säker och bra på att läsa av honom. Lite synd att vi hittar någon som henne nu när vi ska flytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar