Sidor

tisdag, april 26, 2011

Uppdatering

Ni skulle kanske kunna tro att inget som är värt att nämna händer i mitt liv eftersom jag inte bloggar men så är det inte. Jag har bara blivit lite slö med bloggandet.

Jag tog hand om Louises häst, Elfael, i två veckor och det var mycket roligt! Han hjälpte mig att hitta tillbaka till glädjen i ridningen igen, tack för det!

Jag har också hållt ridlektion för min pappa, fick låna Birkir till det. Det kändes stort, helt plötsligt har jag blivit så stor att jag får lära min pappa något. Han var duktig, Birkir med men Birkir var något misstänksam och ville inte riktigt trava. Vi körde igenom alla gångarterna så att pappa fick en genomgång, lite förberedelse för när han ska rida lektion på mitt jobb.

Annars så försöker jag fundera ut hur jag ska kunna skrapa ihop pengar till att åka till Island i sommar, tips mottages tacksamt!

1 kommentar:

  1. Vad kul att Elfael hade sådan inverkan! Du är välkommen att rida på min ponny när du vill! Kram

    SvaraRadera