Sidor

torsdag, augusti 18, 2011

News!

Nu har jag nyheter! Idag har jag pratat med en svensk journalist som kommer till Saltvík på måndag. Hon ska göra ett reportage om vår långtur Nordlandets Sevärdheter som kommer att tryckas i Hästmagasinet och det kommer även att bli något mindre i Land. Genom bekantas bekant osv. (jag vet faktiskt inte vem det är som tipsat henne från början) så har hon fått mitt nummer och jag pratade alltså med henne idag. Eftersom hon fått veta att jag jobbar här på Saltvík sedan några somrar tillbaka så vill hon även göra ett reportage om mig och om hur det är att arbeta på det här viset på Island. Det är absolut inte säkert att något reportage om mig kommer att tryckas utan det beror på hur det blir och vad hennes chef tycker om det. Men visst är det spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar