Sidor

tisdag, mars 26, 2013

Oj då

Jag ser att jag blivit dålig på att blogga. Jag skyller på att jag har haft mycket att göra plus att jag har varit lite krasslig.
Det går jättebra med Lifri. Vi skrittar ju bara och får nog fortsätta med det ett tag eftersom han inte får röra sig snabbare när han har broddar och det verkar som om det kommer dröja ett tag innan det är dags att ta bort dem. Jag har däremot upptäckt att det numera går att reglera tempot i skritten. Jag tänkte inte på det men tidigare så kunde vi välja gångart utan problem men inte hastigheten i gångarten. Så detta är nytt. Det går även att samla ihop skritten jättemycket och då kan jag även flytta honom undan för skänkeln, något jag aldrig tidigare gjort uppsuttet. Så det går framåt, jätteroligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar