Sidor

fredag, mars 08, 2013

Suck.

Nu är han dålig igen min ponny. Sist så blev han ju trött och ville stanna, inte riktigt likt honom så jag misstänkte att något inte riktigt är bra. Idag var han var och svullen om vänster framknä. Inte mycket men märkbart. Det är alltså samma knä som han var varm och svullen om i september. Jag hann skritta fem korta rundor och nu är det tillbaka. Så jag kommer hålla koll på det under helgen och på måndag ringer jag väl till kliniken och bokar tid igen. Jag tänker väl att det är bäst att röntga, han visade ju inget på böjprov sist. Fast då var han i och för sig inte riden på ett tag. Jaja, det är väl bara att bita ihop och fortsätta med veterinärbesöken.

2 kommentarer:

  1. Men vad tråkigt! Hoppas det inte är något allvarligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja skittrist och på något vis känns det så typiskt. Vi var ju på gång igen...

    SvaraRadera