Sidor

lördag, januari 16, 2010

Snabbvisit på Öland

Igår åkte jag ner till Öland för att besöka Alvargården. Syftet med mitt besök var att se om jag vill göra praktik där och om de skulle vilja ha mig där. Kort sagt så tyckte jag att de verkade jättebra och som det ser ut kommer jag att spendera våren på Öland. Där kommer jag träna unghästar och förhoppningsvis lära mig massor. Jag planerar att åka redan första februari och kommer vara där i tre månader. Jag kommer komma hem en gång i månaden så tiden kommer nog gå fort!
Skriver nog mer om detta någon annan dag då jag inte är så trött.

7 kommentarer:

  1. Låter jättekul. Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Spännande! :) Ser ut som om det finns lite fina hästar där :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Och det känns jättespännande!

    SvaraRadera
  4. Wow! Vilken rolig nyhet! Grattis, det låter superkul :D

    SvaraRadera
  5. Hade ju tänkt ringa dig och berätta men har glömt bort! Men vi måste ju ses innan.

    SvaraRadera