Sidor

söndag, september 19, 2010

Uteritt

Igår var jag ute och red med Åsa igen, hon red Birkir och jag Dimbrá. Mitt i turen bytte vi så att Åsa fick prova hur Dimbrá är också. Det är bra att få lite perspektiv på sin egen häst. Det gick alldeles utmärkt, Dimbrá uppförde sig fint. De både travade och töltade utan problem, en rar häst ibland! Birkir verkade lite överraskad över bytet men gick naturligtvis fint han med.

När vi var tillbaka tog vi ut Skardi på en promenad i skogen medan vi väntade på att mamma skulle ha plockat färdigt sin svamp.

2 kommentarer:

  1. Karin lämnade en hel påse till mig kan jag säga. Tog Thrainn och Rusa på promenad idag och hittade en hel del Kantareller och Trattisar :)

    SvaraRadera
  2. Det kryllar tydligen med svamp i skogen! Hon hade korgen full när hon kom tillbaka men var besviken över att hon inte hittat någon "blandsvamp".

    SvaraRadera