Sidor

onsdag, november 03, 2010

Stallansvarig

Ja då är det officiellt. Nästa vecka är det jag som är ansvarig för stallet på jobbet då "ledningen" åker till Portugal. Det innebär att om någon blir sjuk eller inte kan jobba av någon anledning så är det jag som måste lösa det. Jag måste också hålla koll på att vi har hösilage så det räcker. Dessutom är det jag som kör traktor och harvar ridhuset, kul!
Det verkar också som om jag kommer att få rida Liso några dagar, dock ej på arbetstid. Liso har uppträtt i Apassionata-showen så det är något att se fram emot.

Idag gav jag mig ut och red Birkir på lunchen, vi tog bara en tur runt Skeppartorp i regnet. Bara skritt och trav så det tog nästan 40 minuter ändå. Mötte några andra ryttare som sa något om att det inte finns något dåligt väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar