Sidor

fredag, mars 25, 2016

Snart dags

Bara två dagar till tävling och hästen har hållit sig på mattan. Han är inte i bästa formen, inte jättemjuk och går fint i form som jag skulle vilja men han är ridbar och lyssnar fint i alla fall. Resten får vara.
Det blir en tidig start för oss då vår gren börjar 9.00 men det är nog lika bra så slipper jag gå runt halva dagen och vara nervös.
Tyvärr så är det mycket annat krångel nu när hästen sköter sig. Det blev helt plötsligt väldigt svårt med transport. Jag och en stallkamrat skulle långtidshyra en hästtransport men det sket sig i sista sekund. Transport var inte så svårt att få tag i men min bil är tung och det är inte många transporter jag får dra med mitt b-körkort. Nästa vecka kör jag upp för utökat men det är då det...
Nu verkar det ha löst sig, kanske, men det har i alla fall gjort mig väldigt, väldigt stressad. Ska försöka stressa av nu innan tävling, får se hur det går.

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar