Sidor

tisdag, juli 21, 2009

I'm going on tour!

Jag har varit i Mývatn en del nu och inte kunnat blogga och nu imorgon ska jag ut på långtur! Det är snabba svängar här. Jag trodde jag skulle vara i Mývatn men nu sitter jag i Saltvik och ska rida 2 dagar på långturen. Sen är det tillbaka till Mývatn så det blir nog inte mycket bloggat.

Jag har glömt att berätta att Bjarni är jättenöjd med Skarpur, jag har tydligen gjort ett bra jobb. Och Skarpur har verkligen börjat tölta nu. Så Skarpur är på långtur och inte kvar på Saltvik längre, jag har gjort ett för bra jobb!

Annars är det som vanligt här, mycket att göra. Mattias åkte hem imorse så det känns lite tomt.

2 kommentarer:

  1. Och jag är hemma i ett stycke... Min mama hälsade så gott till dig!! Jag har faktiskt Islands-saknad, jag blev minst sagt betuttad i landet kan man säga :) Du får hälsa alla så gott ifrån mig och tacka för ett gästvänligt mottagande... Hanna får du hälsa att jag INTE har glömt hrennes namn, samt till din humoristiske (karismatiske) "kramis-vän" ( "Sightseeing", som jag numer kallar honom ;) )att han definitivt var en av de trevligaste personer jag stött på på sistonde. Lycka till med turen!! Pussar å kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tja sis!
    Katten mår prima!
    Paprikorna är goners men övriga växter mår fint.
    Hästen min är exemplarisk (som alltid) och när du kommer hem så får du se på slutor på diagonalen minsann!
    Jag har just skaffat mig den sötaste ryggsäcken någonsin (enligt alla som sett den!!)med inbyggda högtalare som extra bonus. Vad jag nu ska med högtalare till på min väska, men jag kan koppla min cd-spelare till dom om jag vill och det är ju lite coolt iallafall.. ;-)
    Hoppas att du har det jättebra!!!
    /lillasis

    SvaraRadera