Sidor

lördag, juli 25, 2009

Mera

Lite mer uppdatering då...

I torsdags snöade det på mig, det ni! När Saevar sa att det skulle snöa så trodde jag att det var skitsnack men sån tur hade jag inte. Då var jag faktiskt lite glad att jag inte var med på långturen längre och alltså inte behövde vara ute och rida hela dagen.
Långturen var underbar även om jag bara var med två dagar. Det är fantastiskt roligt att rida med en flock lösa hästar, sällskapet var underbart och naturen häpnadsväckande. Imorgon kommer jag ge mig ut på långtur på riktigt, Diamantcirkeln. Det ska bli kul men det blir svårt att toppa denna vecka.

2 kommentarer:

  1. Det låter underbart med långtur :-)
    /sis

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!! Hoppas att DU finner Godafoss i vart fall, haha... Puss på dig :)

    SvaraRadera