Sidor

söndag, juli 12, 2009

Såååå trött

Idag är jag bara så trött och sliten. Jag sitter upp och av från höger sida för det gör inte så ont. Idag har jag jobbat här på Saltvik så jag red Skarpur och han är toppen! Tyvärr var en av turisterna så rädd så det blev bara skritt.
Annars har jag inte gjort mycket känns det som men det har varit mycket fixande inför långturen.

Ni ska inte oroa er för att de slänger upp mig på tokiga hästar här, kom ihåg att jag har ridit Trölli länge nu och inget har hänt. Men det finns ju en anledning till att det bara är jag som ridit honom.

2 kommentarer:

  1. Trist att du blev avslängd, dumma Trölli. Jag vet inte ens om jag skulle kunna sitta upp från höger sida, det blir ju så fel ;P

    SvaraRadera
  2. Jag har övat på att sitta upp från höger innan och det var ju tur!

    SvaraRadera