Sidor

fredag, juli 10, 2009

Sol och värme!

Idag har jag varit själv i Mývatn och det har inte varit mycket att göra, bara en tur på morgonen. Så jag har målat. Och så har jag skämt bort Trölli lite, bara borstat och myst och sen lät jag honom beta lite. Lyckades till och med olja hans hovar, det trodde jag inte skulle gå.

Annars så försöker jag hinna med att prova alla hästar i Mývatn för att kunna veta hur de är. Jag har fått riktig bonnbränna, solen är stark här och det är dåligt med skugga.

Har nog glömt att skriva att jag förlängt min vistelse här lite. Jag har lovat att stanna till 15 augusti för de behöver mig här. Jag vet ju hur det fungerar här nu och det är mitt i högsäsongen. Men sen kommer jag hem, jag lovar!

2 kommentarer:

  1. Förstod det... du tog på dig på tok för mkt nytt för att vara på väg hem snart ;)

    Tycker det låter toppen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja ska man chefa så måste man stanna lite längre. =)
    Nä de vill ha kvar mig under högsäsongen.

    SvaraRadera