Sidor

fredag, juli 26, 2013

Something completely different

Eftersom jag la upp en fin plan för vår långtur så blev det naturligtvis något helt annat! Det är bara åtta gäster på turen så Bjarni passar på att leta efter nya ridvägar. Dessutom har vi många unghästar med oss. Så vi har ridit till Theistareykir, vidare ner till kusten, sedan till Ásbyrgi för att nästa dag rida tillbaka längs kusten, över en flod och till foten av berget. Idag har vi ridit runt berget och är nästan hemma igen. Solen skiner hela dagarna och det är nästan lite väl varmt. Jag har fått rida enormt fina hästar, så där flotta att ingen skulle tro mig om jag berättade. Plus att jag fått med mig Skuggi på turen så jag trivs. Jag vet inte vad det är med den hästen men jag bara älskar honom. Pappa och Åsa verkar också stortrivas så jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar