Sidor

måndag, maj 16, 2016

As Seen Through Horses' Ears

Just nu översvämmas min facebook av landskapsbilder med hästöron i kanten. Tror att jag har gillat för många foton från en viss grupp och helt plötsligt så har de tagit över. Men jag tycker att det är spännande, och vackert, att se var folk rider, hur det ser ut på andra ställen i världen. Vilka vyer man njuter av under ridturen i Australien, Nevada osv. Själv tar jag väldigt sällan sådana bilder. När jag rider är jag upptagen med annat men jag tror nog att om jag fotade så skulle det nog finnas en hel del bilder som någon annan skulle njuta av att se.
Även om det nu har gått till överdrift i mitt facebook-flöde så tycker jag ändå att det känns bra att kunna se något trevligt varje gång jag loggar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar