Sidor

tisdag, april 07, 2009

Shoppingdag!

Idag har jag varit på Hööks och köpt lite grejer jag tror att jag behöver på Island. Till min stora besvikelse hade de inte Swegmarks ridtrosor i min storlek så det blir till att shoppa på nätet.
Men jag hittade ett par väldigt sköna handskar som jag tror ska hålla bra. Jag rider ju alltid med handskar, känner mig helt naken utan.
Så blev det lite strumpor och en softshelljacka också. Funderar på om jag ska köpa nya ridbyxor också men det får bli en annan dag i så fall.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin jacka! Jag vill också shoppa!
    Vad läskigt det där med Dimbra... Hon verkar ju annars inte vara den typen som kan bli så där. Hästar är verkligen oberäkneliga...

    SvaraRadera
  2. Visst var den fin? Den satt bra också tycker jag.

    Nä Dimbrá överraskade mig verkligen, det är inte riktigt hennes stil att bete sig så där.

    SvaraRadera