Sidor

onsdag, april 29, 2009

Snart drar jag!

Nu är jag jättenervös inför flyg och allt! Ska bli så spännande och se hur det är därborta. Jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig.

Några sista hälsningar innan jag drar:
Åsa: Glöm inte bort allt som du och Birkir gör bra, det är mycket faktiskt! (för mycket för att rabbla upp här) Och så vill jag se slutor på diagonalen när jag kommer hem! (nej då ingen press)
Louise: Våga lita på ditt eget omdöme, du kan mer än du tror! Gör inget som du inte känner dig bekväm med. När jag kommer hem ska Elfael vara redo för inridning på riktigt!

Jag kommer sakna alla er andra också! Men tre månader går fort!

Får se hur ofta jag kommer kunna blogga, jag vet ju inte hur uppkopplingen är därborta eller hur mycket tid och ork jag kommer att lägga ner på bloggen. Men jag ska försöka skriva så ofta som möjligt och lägga in mycket bilder.

4 kommentarer:

  1. Trevlig resa! Och vi är inte alls avundsjuka! ;)
    Lisa & Pelle

    SvaraRadera
  2. Inte alls avis, skulle inte alls vilja åka till Island ;)
    Har det nu så jättebra :)

    SvaraRadera
  3. Shit vad roligt!
    Jag är så avundsjuk!

    Hoppas du får det helt underbart!

    SvaraRadera
  4. Jag längtar redan till när du kommer hem men jag hoppas att du ska få det jättekul där borta. Du får lova att uppdatera ofta och lägga in mycket bilder! Kramar

    SvaraRadera