Sidor

tisdag, april 28, 2009

Snart börjar det stora äventyret!

Nu är det inte långt kvar! Jag håller på att packa för fullt. Har fått välja bort en del grejer som tar mycket plats. Men jag är inte riktigt säker på vad jag verkligen behöver ha med mig. Vinterjackan är ju ett måste. Det känns ju som om det är kläderna som tar mycket plats som jag verkligen behöver. Sen så skulle jag vilja ha med mig en del böcker också men det känns ju lite tight. Perry Woods Real Riding kommer nog följa med i alla fall, ifall jag behöver lite tips.

Flyget går från Arlanda 14. 10 imorgon så jag måste nog vara där vid 12. Jag landar på Keflavik 15.20, lokal tid. Island ligger två timmar efter oss, tidsmässigt sett. När jag fått ut mitt bagage så ska jag ta bussen in till Reykjavik. Där blir jag mött av Thormar som var guide när jag var på tur med Ishestar. Vi ska gå och käka någonstans och sen kör han mig till Reykjaviks flygplats lagom till mitt andra flyg som går 19.15.
Klockan 20.00 landar jag på Akureyris flygplats. Där blir jag mött av Gunnar Óli och sen åker vi till gården!

2 kommentarer:

  1. Åå, spännande, spännande :)

    SvaraRadera
  2. Ha tre underbara månader nu! :D
    Kram Charlotta

    SvaraRadera