Sidor

måndag, september 26, 2011

Gamla jobbet

Idag har jag varit och hälsat på på mitt fd jobb, dvs ID Horses på Antuna Gård. Jag lyckades pricka in en bra dag, stallet var fullt med folk så jag tror jag har träffat de flesta nu. Jag hann med att snacka mycket skit, titta på när Martin red, titta när Malena red Liso och rida Liso lite själv. Liso är en toppenhäst och han var lättare att rida nu än när jag red honom sist, strax innan jag åkte till Island. Han bockade lite i galoppen men inte alls lika kraftigt som då. Vi gjorde lite galoppombyten, eller snarare Liso gjorde och jag hängde med, häftigt i vilket fall som helst!

Sen så åkte jag till Stenhugget och red lilla Birkir också. Först en sväng runt Skeppartorp och sen på volten. Mycket tölt blev det och jag tycker att det gick hyfsat. Både idag och igår så
stretchade jag honom efter och det gillade han inte alls. Så därför tror jag att han behöver det.

Spansk skritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar