Sidor

tisdag, september 27, 2011

Stallturnén fortsätter

Idag har jag hunnit med ett stall, har ett kvar. Jag har ju gett mig själv lite semester (för det är jag värd!) så nu turnerar jag runt i området och besöker hästar och folk som jag inte sett på ett tag, snackar skit och håller igång mitt nätverk helt enkelt. Så nu på förmiddagen har jag varit på Smedby och träffat Lisa och Goretex, de stod hos ID Horses när jag jobbade där. Det var trevligt att se dem igen och jag kan förstå att de trivs i sitt nya stall.

Nu ikväll ska jag ut till Nyberg och rida lite med Vickan, det ska bli kul! Ska bli roligt att se hennes nya häst också, hann inte med att se den innan jag åkte till Island.

Jag har förresten fått rejält med träningsvärk i magen. All den här nedsittningen i traven sätter sina spår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar