Sidor

tisdag, september 13, 2011

Inget att göra...

Dagarna flyter på långsamt här och hur mycket jag än hatar att lämna Saltvík så börjar det kännas att det är dags. Landsbygden på norra Island är inget ställe att befinna sig på på hösten och vintern. Det är helt enkelt dött, inga turister och inget att göra och jag hatar att vara sysslolös.

Idag har Ursina ridit Skuggi och jag tyckte det såg bra ut, hon trodde att han kunde vara bra i turridningen. Hon fick honom att tölta lite grann och det var kul att se.
Jag red Magni och sen på em red jag Thokki. Tydligen är han rädd för signalen på Saltvíkmobilen har jag lärt mig nu, han fick total panik när den ringde och jag försökte svara. Så jag slängde mobilen och fick gå tillbaka och hämta den. Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar