Sidor

söndag, augusti 30, 2009

Det är synd om mig

Idag och i torsdags skulle jag varit på avelsvisningarna på Strömsholm men jag har varit sjuk så jag har missat allt roligt. Det är ju typiskt. Men igår mådde jag bättre så jag var ute i skogen med Birkir i alla fall. Vi red till varggropen och jag vet inte vad det är med den vägen men Birkir gillar verkligen den. Han var pigg och glad, svårt att tänka sig att jag nyligen tyckte han var trög. Jag fick bitvis hålla igen honom men så mycket som möjligt försöker jag undvika att göra det. Vill ju att han ska veta att det är bra att han är framåt. Han töltade fint, travade snabbt och insisterade på en galopp uppför backen. Så det var en rolig tur. Tyvärr så har jag känt mig lite sämre efter min lilla ridtur men nu är jag trött på att vara sjuk!

2 kommentarer: