Sidor

tisdag, augusti 04, 2009

Jobbat i Mývatn

De senaste dagarna har jag varit i Mývatn och jobbat, det har varit många turridningar nu. Jag har provat två nya hästar där idag. Micky (blue eyes) och Òsk. Micky var trevlig men inte bra längst fram. Han ville inte gå och stegrade sig lite när jag försökte tvinga honom. Men när Miriam red först istället så var han riktigt trevlig, behöver lite träning bara.
Òsk var riktigt trevlig. Hon är silverbrun med låååång man. Hon töltar fint där det är mjukt men är annars passaktig. Henne kommer jag nog rida igen.

Imorgon kommer jag vara här i Saltvik, vi har 13 personer som ska rida två-timmars turen här!

4 kommentarer:

  1. En bild på Òsk vore kanske inte fel, hon låter vacker :)

    SvaraRadera
  2. Måste ta och fota henne då, har inte gjort det! Och jo hon är vacker.

    SvaraRadera
  3. Hej! Mailade dig på np, fick du det? Försökte ringa men kom till "nummret du har ringt kan inte nås för tillfället"-icelandic style.
    /Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja min telefon har pajat och ingen här i närheten verkar veta hur man ska fixa den.

    SvaraRadera