Sidor

måndag, augusti 24, 2009

Kanske ett nytt jobb?

Idag var jag på besök på Frihamra gård, jag har sökt praktikjobb där och hoppas att det kan vara något för mig. Ja de verkar trevliga och hästarna såg fina ut, jag ska dit imorgon igen och se hur det känns. Och ställa lite fler frågor. Känner att jag missade en del väsentligheter nu när jag är hemma igen. Men det är ju lätt att bli lite överväldigad i sådana situationer. De har redan frågat om jag vill följa med på avelsvisningarna nu i veckan, kul!
Vad ska jag göra där då? Träna hästar så klart! Jobbet låter riktigt bra och de har ridhus och gott om ridvägar. Hästarna går på lösdrift så det är ju väldigt smidigt också.
Ja vi får väl se hur det blir, först ska det bli tusen frågor imorgon!

1 kommentar:

  1. Vad spännande, det låter jättekul!
    Jag har faktiskt varit där och provridit en häst en gång :)

    SvaraRadera