Sidor

onsdag, september 30, 2009

Ute i fina vädret

Birkir

Idag var jag och Birkir ute riktigt länge, nästan två timmar. Vi red mest trav men naturligtvis så skrittade vi lite också. Den hästen är ju helt fantastisk, han blir ju nästan aldrig andfådd! Han har inga som helst problem med att trava på i två timmar. Däremot stod han på näsan så att jag höll på att trilla av! Men jag knep med benen och satt kvar. Tur det, annars hade jag nog trillat rakt på nya, fina hjälmen och fått köpa ny igen. Hjälmen kändes riktigt bra på huvudet så jag är nöjd med den.

Skardi

Jag och Skardi var ute på promenad också, vi gick runt Skeppartorp i det vackra höstvädret. Även gamla hästar måste motionera lite.

Dimbrá

4 kommentarer:

  1. Charlotta Digerstam1 oktober 2009 kl. 15:32

    Härligt härligt. Man blir avis på dig!! :D

    SvaraRadera
  2. Härligt o vara ute med hästarna i det underbara höstvädret :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är lite skönt att vara arbetslös...

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att du slapp köpa ny hjälm ;)
    Underbara höstdagar nu...

    SvaraRadera