Sidor

fredag, november 04, 2011

Schweiz!

Nu är jättetrott och lanar dator eftersom jag inte fatt lösenordet till internet än. Det har varit manga nya intryck även om jag inte känner att jag gjort sa särskilt mycket.
Hästhallningen är annorlunda och det som främst slar mig är hur mycket utrymme vi har hemma, stora hagar, gott om ridvägar. Här ligger stallet inklämt i en by och överallt ser man djur inklämda i hagar mellan husen. Hastarna gar pa liten lösdrift med en innedel och en liten utepaddock som mockas tva ganger om dagen. Jag ska ta kort sa ni far se.
Jag har hunnit rida tva hästar och imorgon ska jag fa vara med pa en clinic som Barla haller, spännande!
Jag har ocksa fatt veta att här är det lag pa att ha reflexväst och pannlampa vid ridning i mörker och att man kan fa böter! Jag som aldrig rider med pannlampa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar