Sidor

onsdag, november 02, 2011

Åker idag

Ja idag åker jag. Det känns lite konstigt faktiskt. Är inte riktigt mentalt förberedd tror jag. Plus att jag aldrig varit i Schweiz och inte riktigt vet vad jag ska vänta mig. Det är inte som Island, där känner jag ju mig som hemma vid det här laget.
Jag vet inte heller riktigt hur mitt arbete kommer se ut mer än att jag kommer få öva på att hålla lektioner och jag antar att jag ska sköta stallet också. Och så vet jag att jag ska rida lektion på fredag! Spännande. Förhoppningsvis så lär jag mig mycket och Lifri får hem en jätteduktig matte i februari.

Det är med lite blandade känslor jag åker, det har varit skönt att vara hemma och det känns tråkigt att lämna Lifri. Jag vet ju att han klarar sig bra, Lisa och Pelle tar ju hand om honom, det är mer att jag kommer att sakna att pyssla med honom. Men han förtjänar en vila...

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul. Nu har du ju också något att längta hem till./Mite

    SvaraRadera
  2. Vi ska sköta om honom på bästa sätt :) Ha det bra därborta, när du kommer hem är han utvilad och redo för nya äventyr! Kram Lisa

    SvaraRadera