Sidor

måndag, oktober 31, 2011

Bättre idag

Idag lyckades jag komma till stallet mitt i lunchen, inte världens bästa timing men Lifri lät sig snällt fångas ändå. Idag var både han och jag mer avslappnade och harmoniska så då gick ju allt så klart lite bättre. Det gick fortare för mig att få sitta upp men jag väntade också längre innan jag försökte. Jag väntade tills det kändes bra och vi båda var avslappnade. Väl uppe red jag bara några varv innan jag satt av. Satt upp igen, från andra sidan, inga problem alls, och sen ner igen och så fick det räcka.

Lifri mitt i maten

Annars så håller jag på att packa ner allt här hemma. Får se om jag hinner ut och gulla lite med Lifri imorgon, jag hoppas på det men vi får väl se.

2 kommentarer:

  1. Nämen - "...från Lia Gård" - ett sådant fantastiskt vackert namn! Hehe.

    SvaraRadera