Sidor

fredag, oktober 21, 2011

Plötsligt så händer det!

Nu tror ni kanske att jag gått och vunnit på triss men så är det alltså inte. Men det känns lite så faktiskt. Jag har blivit hästägare! Jag har fått en häst! Så nu är Lifri min!
Lisa och Pelle frågade mig i måndags och jag har tänkt och tänkt och tänkt. Och tänkt lite till. Först på om jag vill ha honom (ja!) och sen på om jag kan ha honom. Och jag har tackat ja så nu är han min! Jag tror att det blir jättebra och jag tror att Lisa är nästan lika glad som jag över att jag sa ja.
Nu tänker ni att jag är fullkomligt galen som skaffar häst när jag ska åka utomlands och jobba, inte har något jobb när jag kommer hem och dessutom funderar på att börja plugga. Jag är inte galen, jag är lycklig! Chansar man aldrig kan man inte vinna och om man aldrig gör något galet så blir livet ganska trist. Jag tror att det här blir jättebra, helt fantastiskt.

Min lilla skitgris

Jag är nog lite chockad faktiskt.

8 kommentarer:

  1. Coolt! JätteGrattis!! :D

    SvaraRadera
  2. Bättre matte för Lifri finns inte Ylva!! Ni är som klippta och skurna för varandra! Kram Lisa & Pelle

    SvaraRadera
  3. Tack! Det här känns så bra, alla vinner liksom! Jag är så glad!!!

    SvaraRadera
  4. Det finns en mening med allt!! :)) /Lisa

    SvaraRadera
  5. Jättemycket grattis Ylva! Superkul!!!

    SvaraRadera