Sidor

onsdag, december 14, 2011

Oväder! (på riktigt!)

Benet mår hyfsat bra idag, det har inte svullnat upp särskilt mycket. Kylgel är bra. Något annat som är bra är hirudoidsalva som tar bort blåmärken. De är inte bara fula, de gör ont också.

Idag har vädret varit helt överjäkligt så jag red inte alls faktiskt. Jag började longera Frida men såg på håll, över sjön hur ovädret kom in. Jaja, lite regn tänkte jag men det var hagel och regn. Ont gjorde det i ansiktet och jag var genomsur på den korta tiden det tog oss att ta oss in under tak, mindre än en minut. När vi stod där och tryckte så åskade det och blixtrade rejält. Sen så var ridbanan en sjö så det var slutet på den longeringen. Vädret fortsatte med att vara ytterst ostabilt och otrevligt och jag fick sluta tidigt.

3 kommentarer:

  1. Skojar du eller? Finns de en salva som tar bort blåmärken? Sån skulle ja behöva som periodvis får stora blåmärken på låren av att klia mig! >.<

    SvaraRadera
  2. Ja vad bra att jag tipsade då. Och det är på riktigt, gå till apoteket!

    SvaraRadera
  3. Det ska ja definitivt göra! Toppen! Tack för tipset! ^^

    SvaraRadera