Sidor

onsdag, december 21, 2011

The show effect

Nu är jag hemma igen, tycker det är skittråkigt att flyga och tycker att jag gör det för mycket nu för tiden. Vädret är detsamma här som i Greifensee, snö men lite för varmt.

Igår red jag ut på Ára tillsammans med Barla. Barla red henne i fredags och hon började turen med att berätta att hon verkligen gillade hur Ára var att rida nu. Hon tyckte att hon blivit så energisk och att galoppen blivit så mycket bättre nu. Jättekul att höra naturligtvis. Jag tycker att man får en sådan bra bild av hur folk rider av att rida en häst de rider ofta. Så då är det extra kul att få sådana kommentarer.
Sen så tyckte Barla att tölten såg mycket bättre ut nu. Jag tyckte att den brukar vara lite bättre än den var nu och på det svarade Barla "well, that's the show effect" och jag antar att hon har rätt. I vilket fall som helst så gick Ára fint.

Resten av dagen ägnade jag åt att hjälpa hovslagarna när de skodde så när det var dags att åka till flygplatsen så luktade jag lagom gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar