Sidor

tisdag, januari 08, 2013

De senaste dagarna...

De senaste dagarna ha jag roat mig med att vara rejält sjuk så inte mycket har blivit gjort och inte mycket har blivit tänkt. Idag har jag mått bättre och huvudet är fullt med tankar och idéer. Massa planer inför framtiden och vad jag ska göra med mitt liv. Det känns bra. Nu äntligen blir det nog så att jag har tid och möjlighet att verkligen satsa på Lifri. Jag vill ju inget hellre än att vara med honom så jag är faktiskt lite glad över att jag kanske behöver ge upp mina andra planer för att vara hemma och ta hand om honom. Men inget är klart än så vi får väl se.
På torsdag är det i alla fall dags att fixa hoven och efter det måste jag ta en del beslut om vad jag gör nu. Framför allt över var jag kommer befinna mig nu i vår. Ja och så kommer jag börja rida Lifri igen och det känns enormt roligt. Jag längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar