Sidor

tisdag, januari 01, 2013

2013

Att skriva om året som ligger framför mig känns svårt då mycket är väldigt oklart och det är många beslut att ta. Några saker är dock klara.

Imorgon åker jag och Lifri till klinik för att kolla upp hältan. Efter det vet jag förhoppningsvis lite mer om vad vi två gör den närmsta tiden.

Jag kommer flytta hem helt och hållet till Sverige i år. Frågan är bara när det blir av.

Jag jobbar vidare mot b-instruktörsexamen. Det tänker jag inte ge upp oavsett omständigheter.

Jag hoppas även på att det blir ett besök på Island i år, jag längtar efter Saltvik och alla vännerna där.

Oklart är hur länge jag blir kvar i Schweiz och om jag kommer ta b-instruktörsexamen där. Det är även oklart vad jag gör efter jag kommer hem därifrån.

Jag skulle vilja tävla lite i år, gärna i Sverige och helst på min egen häst. Men vi får väl se hur det går med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar