Sidor

lördag, januari 05, 2013

Vad händer nu då?

Igår var jag uppe och borstade på min lilla häst. Han hatar verkligen att gå på is och jag tänker nog sluta tvinga honom men då kan jag inte ta ut honom ur hagen, tyvärr. Han verkar i alla fall inte hata mig efter klinikbesöket, skönt.
Vi får se hur det går på torsdag och vad som händer efter det men jag har pratat med stallägaren och det är förberett för alla eventualiteter. Jag hoppas på kallt och snö så att det inte är så skitigt i hagen och han kan få vara ute med de andra som vanligt. Men jag är fullt beredd på att stalla upp honom på natten om det behövs. Lite krångel blir det då eftersom det egentligen enbart är ett lösdriftsstall och eftersom han är lite krånglig men det får jag ta.
Sedan får vi se hur det går närmsta tiden. På torsdag ska vi tillbaka till kliniken för att åtgärda hoven och sedan är det återbesök fyra veckor efter det. Det blir säkert fler återbesök och jag måste bestämma mig hur det blir med Schweiz och min utbildning. Men Lifri kommer först, oavsett. Så framtiden är, som vanlig, osäker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar