Sidor

söndag, januari 20, 2013

Ridsugen

Efter att knappt ha ridit alls sedan jag kom hem i december så börjar jag nu bli något sinnessjukt ridsugen. Att jag inte blivit det tidigare skyller jag på att jag varit sliten och inte mått riktigt bra. Men nu är jag på gång igen. Det är riktigt trist att det nog dröjer innan jag får rida igång Lifri igen men jag får väl hitta andra sätt att stilla suget. Synd bara att jag inte har bil just nu för då hade det varit lite lättare att åka iväg till andra stall och rida lite. Jag känner ju några stycken som mer än gärna lånar ut sina hästar till mig någon gång då och då.
Men imorgon ska jag få låna Birkir och det ska bli riktigt kul! Han har börjat se så fin ut på sistone så jag ser mycket fram emot det!

2 kommentarer:

  1. Du vet att du alltid kan komma till oss och rida .

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet. :) Bara så krångligt när jag inte har bil och dessutom måste ut till Lifri och fixa varje dag...

    SvaraRadera