Sidor

söndag, januari 27, 2013

Tolkning!

Det blev tolkning idag! Louise, jag och Åsa tolkade idag med Birkir. Julia (hon har en av de andra hästarna i stallet tillsammans med sin mamma) fick också vara med och åka lite. Ingen av de andra ville men de verkade glada över att vi vågade. Vi började på inhägnat område då Birkir tidigare år inte varit direkt överförtjust. Jag fick åka först och mycket riktigt, så fort det gick fortare än skritt blev Birkir rädd och drog iväg, jag släppte och det lugnade ner sig. Sedan körde vi ett tag i skritt innan vi provade igen och då gick det fint. Så bra att vi tog oss ner och körde på grusvägen också. Det var riktigt kul och Birkir skötte sig jättefint! Jag hade glömt hur roligt det är att tolka.
Tyvärr så glömde jag att fotografera trots att jag hade kameran med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar