Sidor

onsdag, januari 16, 2013

Sammanbrott

Igår hade jag och Lifri totalt sammanbrott och psykbryt på varandra. Han har tröttnat på att stå på box om  nätterna och tycker att jag är en skit som ställer honom där istället för att hitta på något roligt som vanligt. Så igår ville han inte låta sig fångas utan sprang runt runt och jag blev riktigt jädra less på honom. Till slut gick det. Jag kan konstatera att vi var nog båda ganska trötta på varandra just då.

Idag var det andra bullar och trots en liten travvända så gick Lifri lätt att fånga in. Han njöt av att bli kliad och borstad och var allmänt nöjd och trevlig. Så han fick följa med upp på volten och hålla ridlektion tillsammans med mig. Skönt att det gick bra idag för jag hade inte orkat med en dag som den igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar