Sidor

onsdag, oktober 07, 2009

Den här två-timmars turen...

...den är nog ingen två timmars tur. Idag tog det mig bara en timme att rida den rundan och så fort red jag inte. Så jag måste ha sett fel på klockan men fattar inte riktigt hur jag kan ha gjort det? Men i alla fall... Jag och Birkir var ute och travade en hel del, körde lite trav-halt-trav igen och lite tempoväxlingar för att hålla fokus och samling. Lite högre krav var det helt enkelt den här gången. Vi töltade lite också.

Sen skrittade Dimbrá och jag ut i skogen alldeles själva i solen. Mycket trevligt, hon lunkade på så snällt.

Jag avslutade med att promenera lite med Skardi, riktigt skönt i solen.

Lite lyx att rida två hästar på en dag när man inte ens har en egen...

2 kommentarer:

  1. Men du rider ju med islandstempo nu= fort! ;P

    SvaraRadera
  2. Jo fast det var ju bara drygt en vecka sen jag tyckte det tog två timmar... Men jag rider nog fortfarande lite fort. ;)

    SvaraRadera