Sidor

lördag, mars 24, 2012

Framsteg

Med Lifri går det fortsatt framåt. Han har som sagt lugnat sig något och han fortsätter på den banan. Jag vill gärna prova lite TTouch på honom men det accepterar han inte. All sorts massage med händerna är äcklig tycker han. Så jag fick låna en massageborste av Mite och den dög. Så den har jag använt både idag och igår, toppen tyckte Lifri. Annars så har vi övat på att stå vid bommen och så, även när det är andra där och det har gått bra. Vi har även jobbat lite på volten, med att flytta honom hit och dit och med att jag ska få stå vid sidan av honom utan att han flyttar sig. Idag gick det bra.
Han har varit så tam att jag tagit av honom grimman nu. Han står kvar i sin lilla hage tills på tisdag då Hasse kommer och verkar honom.
Nu ska jag snart upp igen och fixa lite med honom, ta på och av grimman några gånger är planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar